Klachtenregeling

Bij ergotherapie de verandering doen we alles aan om goede zorg te verlenen. Toch kan er wel eens iets misgaan. Ben je ontevreden over bepaalde zaken of heb je een klacht, dan zijn er een aantal stappen die je kunt volgen:

1. Maak je probleem eerst bespreekbaar

Bespreek je probleem eerst met je ergotherapeut. Misschien is er sprake van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. 

2. Maak gebruik van de klachtenprocedure

Kom je er met je ergotherapeut niet uit of is er een goede reden om het gesprek niet aan te gaan, maak dan gebruik van de klachtenprocedure van Klachten-en geschillenregeling Paramedici. Ergotherapie de Verandering is aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici (KLP) en de Beroepsvereniging Ergotherapie Nederland. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt jouw klacht. De klachtenfunctionaris geeft ook advies over het indienen en formuleren van de klacht en zoekt naar een oplossing. Meer informatie over de klachtenprocedure? U kunt contact opnemen met de Beroepsvereniging Ergotherapie Nederland: 030 262 83 56